Wednesday, November 24, 2010

Korrektur på kafè

I morgen skal Helene og jeg levere en tjuesyv sider lang oppgave i Strategi. Vi har skrevet, og rettet, og lurt og fundert og endret på den i en evighet nå, men endelig ser det ut til at den er klar til levering. Det har vært litt av en prosess, og dette er bare en av de tre oppgavene som skal leveres før vi kan ta det som forhåpentligvis blir en velfortjent juleferie.

Det er ikke lett å tørre å ta seg fri i slike perioder, men for å feire at vi har kommet i mål med strategioppgaven, gikk vi på Ostehuset på Storhaug for å lese korrektur og spise frokost og muffins.


Unn deg en muffins, og dagen er nødt til å bli bra!


Mh, varm sandwich med ost, skinke, bacon og aioli.


Dette er altså our precious. I ferd med å bli klar til levering, endelig!

Vi er ganske fornøyde med oppgaven også. Det er vanskelig å si hvordan sensoren ser på det, men vi har lagt ned en del sene kvelder, svette og tårer for å få den slik vi vil ha den. I tillegg har jeg fått leke meg en del i Power Point for å lage fine modeller, noe som nesten gjør dagen min alene midt i denne eksamensstormen.

_____________

3 comments:

Sara said...

NAM muffins! hadde de sånne da vi var der også?

Bøtta Pedersen said...

Nå ble jeg sulten igjen. Mat, helt klart. Du, om det finnes flere "Bøtta`er" i nabolaget her, skal jeg jammen meg dele pynten med dem.

Det har lenge vært full forvirring om navnet mitt, på ordentlig også, så posten har skjønt kombinasjonen :-)

Karen Marie said...

Det tror jeg ikke Sara, for i så fall hadde vi nok spist noen ;) Den var super god! Godt poeng det der Bøtta, jeg må visst sette de små grå i sving...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten