Saturday, December 12, 2009

Action i heimen!

Idag har det vært skuddveksling rett utenfor huset mitt. Helene kom hjem fra jobb i firetiden, og ble møtt av åtte politimenn i fullt Nokasran-utstyr. Med våpen denne gangen. Vet ikke helt hvordan det har gått meg hus forbi, men jeg har ikke fått med meg en ting.

De stod på et tidpunkt tre meter unna husveggen min, og politiet var der i tre timer.Skummelt nok er det i alle fall. Jeg har alltid lurt på hvordan kan bli ranet midt på dagen, uten at noen reagerer. I dag var visst noen nettopp meg. 

Nesten som om jeg bor midt i en krigssone, Afghanistan er da ingenting, jeg bor tross alt på Storhaug! Googlet dette greiene, og det er søren meg ikke lenge siden det skjedde sist, ca 200 meter unna den gangen. Det er litt skummelt, ikke at jeg har fått noen traumer midt oppi dette, men shit man, tenk hvis jeg hadde skullet ned i byen eller noe akkurat da, gått tur med Leif eller kastet noe søppel for den sakens skyld. Det skjedde rett her og jeg har ikke merket noen ting.

Politiet fikk melding om slagsmål og skuddveksling, og dukket opp to timer senere. Herregud, de brukte en halvtime på å komme midt på natta da vi ringte og klagde på husbråk. Takk Gud for at ingen ble skadet. Verden er sykt tilfeldig noen ganger, jeg er glad den var tilfeldig i forholdsvis riktig retning denne gangen..

2 comments:

Medusa said...

å, så skummelt.
eg blir jo bekymra bare eg hører sirenen eg.

Karen Marie said...

ja, det er ganske creepy... går en annen vei til byen denne uken kan du si.. håper bare det ikke går utover noen neste gang heller..

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten