Tuesday, December 08, 2009

Hva er det jeg hører?

Sitter inne på Filmweb og ser på trailere til filmer som kommer, og må si jeg egentlig er litt skuffa over filmene som kommer i den fremover.. Hvor blir det av den romantiske julefilmen og de hyggelige Disneyfilmene? En hyggelig historie kommer Disney med denne våren, også er det Tim Burton med Alice in Wonderland, hvor familiefilm kan det egentlig bli?

Ikke misforstå meg, jeg tror filmen blir genial, men jeg vil ha Nemo, Sex and the City og Love Actually - tegnefilm og romantisk komedie herfra til evigheten =) Og Pirates of the Caribbean!



Nå har jeg fått høre at Pirates likevel ikke kommer ut med sin fjerde versjon til våren.
Hva skal jeg gjøre denne våren da? Uenigheter altså..

Ah, håper det ordner seg så vi en dag får nyte denne fantastiske oppfølgeren en dag likevel..


________

2 comments:

Line:) said...

PRINCESS AND THE FROG GÅR PÅ KINO HER NÅ --- DET ER EKTE DISNEYFILM DET!!!

Karen Marie said...

oooh, den husker jeg vi så trailer på når jeg var hos deg! har du sett den ennå?

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten