Thursday, December 31, 2009

Happy new years!!


Abba - Happy New Year




Kanskje ikke heeelt ennå, men jeg tenkte jeg måtte være litt på forskudd =)
Denne nyttårsaftenen skal tilbringes på hyttetur sammen med Helene, Lars og Morten. Tror det kommer til å bli kjempe koselig.  I tillegg har Lars vært og anskaffet denne rosa herligheten av en champis som skal konsumeres i løpet av kvelden, very nice!

Gleder meg masse til i kveld. Vet ikke om det er en jentegreie, eller en Karen-greie, men for meg har nyttårsaften alltid vært litt magisk. Kline klokka tolv er selvfølgelig obligatorisk i år, så dere får bare gå ut på leting hvis dere av en eller annen grunn ikke er sammen med drømmeprinsen. Det er min ene overtroiske greie.

Takk for det gamle alle sammen!
Nyt kvelden =)






________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten