Saturday, December 12, 2009

Elskede eiendeler #4

Som "recovering shoppoholic" har jeg mye ting jeg ikke forstår hvorfor jeg eier, og utrolig mye jeg aldri burde brukt penger på. Samtidig har jeg endt opp med en del fantastiske ting jeg er kjempe glad i. Klær, sko og dingser jeg aldri ville vært foruten - har nå blitt en liten "følgesak" i bloggen min.

Exhibit four:



Literflasker med Redken shampoo

Kjempe god måte å få bra shampoo for en liten penge. Får dem på eBay, eller hvis du har en bestevenn i USA =) Du får en liter med frisørshampo til halvparten av prisen av en liten flaske her hjemme - etter toll! Flaskene er litt store og upraktiske, men jeg har små flasker fra tidligere, så jeg bare heller fra de store oppi de små. Veldig studentvennlig!




______

2 comments:

Christina said...

sv. tusen takk :)

Håper du forresten vet at strawberrynet.com har redkens salongshampoo til rundt 200 kr. Veldig praktisk :)

Karen Marie said...

har ikke vært der inne, men til nå har jeg vært heldig og fått tak i den til butikkpris i USA, får se hva som skjer når det blir tomt i de jeg har nå =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten