Monday, December 14, 2009

Survivalguide til eksamensperidoen

Eksamensperioden er utrolig stressende, uansett hvor forberedt man er, hvor seriøst man tar det, eller hvor god tid man har. Harde tider. Likevel er det mange ting man kan gjøre for å lette stemningen og gjøre det litt lettere å komme gjennom dagene. Man får bidra med det man kan, her er hvordan jeg kom meg gjennom høstens eksamensperiode:




Send oppmuntrende meldinger til hverandre for å holde motet oppe



Ha massasjestund med en du er glad i,
fotmassasje kan gis til hverandre samtidig =)



Lakker neglene i en fresh farge, mens du ser noe intelligent på TV
Eller noe annet, hvis du har vært veldig flink resten av dagen
Selvpleie er BRA terapi!




Hvis den forrige funket for deg, ta på nykjøpte klær og føl deg fin, selv om hele dagen skal bli tilbragt på lesesalen. Mindre comfy enn joggebukse, men det føles bra dette også..


Ha jentekveld og lag fancy salat fra scratch.
Nina er genial på hjemmelagede krutonger med pesto, gleder meg til neste gang allerede



Lag notater til å bli stolt av!
Dess flere farger, dess bedre




Gå på kafè med noen du er glad i
Dette, min venn, er den berømte After Eight kaffen på Choco Boco



Eller lag din egen kafè hjemme, hvis lommeboken er tom...




Spis MASSE snop
Det er aldri så greit å spise snop som i eksamensperioden,
en mulighet jeg griper med begge hender hvis jeg får lov...


 Jeg kan ikke noe for det jeg altså, men alt i alt, så syntes jeg det er ganske hyggelig med eksamensperiode. Man må rett og slett bare lære seg noen survivalteknikker og nyte tiden som best man kan =)

______

3 comments:

Hannah said...

Flink du er! Lykke til :D

Karen Marie said...

jo, takk for det :) merker jeg er litt misunnelig på deg som slipper.. hehe

Christina said...

masse lykke til! Det går sikkert kjempebra :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten