Friday, December 04, 2009

Freedom!

Endelig ferdig med eksamensukene!
Fire eksamener med en dag mellom hver, er endelig overstått.
Nå blir det en helg med avslapping og kjæreste og venninner, og ikke minst skal jeg endelig få lest denne:


Dan Brown - The lost symbol

Den har ligget ved sengekanten min og ventet på å bli åpnet helt siden oktober, men den har måttet vente til denne helgen. Juleferien. Ok, det er ikke ferie heeelt ennå, men den neste er det jo en hel uke til neste, så en helg må jeg nesten få unnet meg hvis jeg skal komme meg gjennom denne eksamensperioden. Det er ikke det at jeg blir så fysisk sliten, men det tar på å skulle prestere så man viser hva man er verdt så mange ganger på så kort tid.

Så nå syntes jeg at jeg har fortjent en bra helg, Og  bra helg tror jeg det blir også! Da jeg kom hjem fra eksamen, ventet nemlig denne på benken min:


Kindersjokoladejulekalender =)

Oh, lykke! Morten har vært og kjøpt kalender for meg. Jeg har lett og lett, men ikke funnet den noe sted. Siden jeg har hatt eksamen, har visst Morten tatt turen og lett etter den for meg, Så nå blir det jul i år også. Må nesten gå denne gangen også, for jeg skal nemlig lese skjønnlitteratur.
Nyt helgen!



_______

1 comment:

joakim said...

Jeg leser den boken nå, og liker den veldig godt.

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten