Tuesday, December 08, 2009

Snart nyttårsaften sier du?

Skal jeg komme med en anbefaling til årets nyttårsaften, må det gjelde boblevann. Min favoritt plukket jeg opp med BFF Line når vi skulle på Cielo i New York. Kan ikke noe for det, men den siste tiden har jeg definitvt blitt bitt av boblevannbasillen. Resten av året kan man kanskje drikke andre saker, men nyttårsaften må jo inneholde en flaske som sprudler når man åpener den. La meg få introdusere dere for min nye yndling:


Moët Nectar Imperial
Ikke noen billig sak, så for min del må jeg nok smiske meg inn på noen som skal gjennom taxfree-en. Likevel... Et trygt valg for å møte det nye året med et brett smil om munnen. Fruktig og herlig! Ofte syntes jeg boblevann blir litt tørt og rart, men denne her er akkurat så digg som tanken på Champis.


Hvis dere liker boblevann, men ikke stive priser har jeg et par andre forslag også:


Jacobs Creek
Australiensk boblevann,
koster ca 100 kroner, kjempe god!
Litt tørr, men ikke noe sure saker heller..


Cremant de Bourgogne
Fransk boblevann, og vi liker jo Frankrike!
Denne fikk jeg til bursdagen min, så jeg aner ikke pris
Veldig god og hakket mer fruktig enn Jacob`s.. Love it!

Hva har egentlig skjedd med meg etter at jeg begynte på BI?? Hehe.. Nei, men helt alvorlig, Moëten er digg!
Litt sånn.. "oooh, jeg tror jeg har peiling"-innlegg, men det er jo tross alt nyttårsaften om fire uker =)


_____

2 comments:

Thomas said...

Den øverste Moëten er helt syyyyyykt god! Den er nesten såpass god at det rettferdiggjør den høye prisen :P

Karen Marie said...

mmmhm :) i love it!
er nesten i ferd med å bli snarveien til mitt..eh.. hjerte? eller burde det være leveren?

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten