Wednesday, December 30, 2009

Velkommen hjem Line!!


Kings of Leon - Sex on fire


I går kom Line endelig hjem fra USA, og det kunne jo ikke skje uten litt festligheter på Våland! Med ballonger, velkomstpresent og vin var jeg klar til avgang rundt klokka åtte. Min herlige kjæreste skulle kjøre Atle, Helene og meg, men bilen vi skulle kjøre startet ikke. Etter mye dytting, trilling og til slutt lukeparkering for hånd, kjørte Lars oss i stedet. Det likte jeg svært godt, takk skal du ha ;-) Vi var hos Line i nitiden, og der ventet en veldig bra kveld!



Julegaver og velkomstpakke

Herregud, jeg har savna den berta!! Digg å ha deg hjemme igjen altså! Vi var en god gjeng som møttes hos Line, mange gamle kjente på ferie hjemme for julen. Det var kjempe kjekt å treffe alle igjen. Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å prate med alle, mange jeg ikke hadde sett på kjempe lenge. Dessverre var kvelden over alt for fort.


Verdens beste champis for å feire verdens beste flicka =)
Moêt Nectar Imperial


Jeg har pene venninner!


Julen er tiden for fancy julegaver og flotte julekranser =)

Etter vors hos Line, gikk vi på Munken i sentrum. Det var egentlig innmari kjekt, men som det nå er på byen, forsvant fok litt her og der etterhvert. En times tid etterpå var vi allerede innlosjert hos Atle for nachspiel med Singstar. Gudd times!!


Eg lure sånn på, koffor bade eg ikkje meir i deg?
Ok, har dere lagt merke til hvor nasty Bjørn Eidsvågtekstene egentlig er??


______

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten