Wednesday, December 09, 2009

All julepynt er ikke pen julepynt

Nå har nordmenn pyntet husene sine i noen år. Vi har sett det på TV fra USA, så juletreet i hagen er ikke nok lenger. Det var en stund julen var hyggelig, bare fordi det var familie, god mat og bra stemning. Nå er det om å gjøre å se og bli sett. Med mer og mindre hell....


Noen ting kan bare amerikanere bedre på enn nordmenn altså. Beverly i sentrum av Stavanger er ikke best på jul.. Herlig at det er dette turistene våre får se.. Jeg vil ha julehus som dette heller:


Gi meg et eventyr...


_______

4 comments:

Øyvind L. said...

hei =) utrolig kult høre fra deg....lenge siden sist!

ja vært en veldig tøff tid....
hadde et veldig bra forhold som gikk så til helvete som det overhode kunne...

men men er bare en vei å det er opp hehe....så hvordan går det med deg? lenge side sett deg....ser stavanger du også har jo en del kontakt med peder..... koslig å høre fra deg =)

Karen Marie said...

ja, jeg vet.. alt for lenge! hører litt fra Peder ja, kjekt å ha en av de gode gamle tilbake =)

håper vi høres utover, hvis ikke, får du ha lykke til med alt!

Sara said...

jeg vil også ha et eventyr!!! Det bildet hadde LETT havnet på veggen hos meg :)

Karen Marie said...

mh, her og.. må begynne og ønske meg kunst tror jeg.. ganske triste vegger her..

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten