Friday, December 04, 2009

Årets ønskeliste

Nå er det snart jul igjen, og selv om jeg egentlig ikke ønsker meg så mye, blir jeg stadig spurt, så jeg har skrapt sammen noen saker jeg hadde blitt glad for å få. Så kan man kalle det ønskeliste om man vil =) Det er nå tross alt jul og greier..

 
Tur til Budapest =)

*


Lysegrå neglelakk fra Chanel (505)
- den ser knallfin ut! Ønsker meg diskre farger fra andre plasser og, hvis noen kjenner til noen bra =)

*


Fancy penn som oversetter ord fra engelsk til norsk
- så jeg kan lese meg opp til Yale nivå uten å være avhengig av ordbok på kafè
*
 

Champion joggebukse med strikk ved føttene
- så jeg kan dasse rundt hjemme i noe ordentlig

*

Puppia-sele til Leif, størrelse Large
- siden han kommer til å vokse ut av den jeg bestile ganske snart..

*


Chloè-veske
 - hvis noen rike vil gi meg pakke i år =)

*
"Hvitenegler"penn fra H&M
- sånn som man tegner neglene hvitere med når man har lys lakk
*
House på DVD
- fordi han er genial

*
Snø på julaften
- blir ikke ordentlig jul uten
*
Frokost på kafè

*
Brødrister
*
Rosa og hvite ullsokker

*
Hjemmestrikket genser til Leif


________

2 comments:

Morten said...

Hva med frokost på cafe i Budapest den åttende januar 2010? Passer det?

Karen Marie said...

Høres fantastisk ut!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten