Saturday, January 02, 2010

Jeg vil trene på SIS igjen!


Ulempen med å bo så nærme BI, er at jeg bor veldig mye lenger unna SIS sportssenter.

Jeg har så lyst til å begynne der igjen, de har så utrolig mange kjekke timer, hver eneste dag! Problemet er bare å finne motivasjonen til å ta buss i tjue minutter hver gang for å komme seg dit. Noen som kan hjelpe meg å bestemme meg?

Se så mye kjekke timer de har:
- Pilates
- Fitness Step og
- Fitness Aerobic
- Beat it (boksing)
- Ass og Six pack attack
- Stretching
- Zumba (aerobic)
- Bosu intervall

Ah.. Den som bare studerte på universitetet. Når jeg leser denne savner jeg gode gamle dager i Norvald Frafjordsgate, fem minutter å gå: trening, forelesning, trening og Huginskriving. Og ikke minst sene kvelder med Sara og Lise, te og jentefilmer...

Det er jo egentlig ganske kjekt å trene, problemet er jo bare å komme seg opp av sofaen og ut døren. Jeg har jo svømt en del med Morten det forrige året, men det har nok ikke vært så ofte som jeg forestilte meg det skulle bli. Jeg har jo egentlig lyst til å trene skikkelig igjen, men er litt redd det blir enda sjeldnere dersom jeg skal komme meg avgårde opp på UiS i tillegg...

_________

2 comments:

Sara said...

weee jeg savner også de kveldene!!! hvor lenge er det egentlig siden jeg så deg sist?

Karen Marie said...

hum... må jo være bursdagen min høsten før denne høsten? herregud det er lenge siden! må komme meg bort til deg en tur snart..

veldig fornøyd med at vi har kontakt ennå da, vi har vært flinke =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten