Saturday, January 23, 2010

På villspor på Storhaug

I går var Morten og jeg hos Andre på fest.
Det var innmari kjekt, når vi først kom oss dit.
Først måtte vi finne veien, og vi gikk over Storhaug omtrent på denne måten:

Lytt til erfarne fjellfolk: skal du gjennom Stavanger på kveldstid? Ta bussen...

Det er kanskje unødvendig å nevne at det var en del banning...? GAH....To personer som syntes de kan veien begge to, kan fort bli total katastrofe. Og for en salig følelse å komme inn i varmen etter halvannen time gående i kulda. Det har aldri føltes bedre å finne et vennlig vorspiel!


Ikke bare på grunn av alle gangene vi skiftet retning, men siden turen egentlig skulle være ganske kort, hadde jeg en tynn jakke, hverken skjerf eller lue, og disse på bena:


På glattisen på alle disse småveien var det ganse smertefyllt..
Sorry Morten og Andre, det burde kanskje ikke gått ut over dere..

Tidligere på dagen ble det kommentert de manglende bildene av meg på denne bloggen, slik fortsetter det nok fremover også, men etter noen glass i går endte jeg en stund på oppdrag Selvportrett. Dette er noe av resultatet:


Så hvis noen lurer, så ser jeg altså omtrent slik ut..
Når jeg får velge ut bildet selv vel å merke..


________

3 comments:

Sara said...

haha ser det for meg :P du hadde hvertfall selskap nå da, så du slapp å ringe meg! Og bildet var kult :D André sin maske?

Karen Marie said...

ja, stilig ikke sant? ønsker meg sånn en altså!

Anonymous said...

Hei!
Festlig, du må ha gått akkurat der jeg bor omtrent:) Og ja, Storhaug kan være ekstremt forvirrende, og enda mer forvirrende etter en del å drikke..;)

Eli fra fhs

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten