Friday, January 29, 2010

Lunsj og shopping i byen

Man kan ikke leve sundt hele tiden, i dag var jeg på AUF kontoret hos Therese og spiste den aller beste dagenderpå maten jeg kan tenke meg. Vårruller *aaa*. Til det må man selsvagt ha dispenser cola light. Herlig!



Etterpå gikk Kamilla og jeg på kafè, så skulle vi "bare se litt" i noen butikker. Nå begynner jo butikkene å fylles opp med alle vårvarene og det er kjempe masse fint. Var veldig flink og handlet ikke så mye, men fikk med meg noen smykker fra Indiska:

Approved?

2 comments:

Sara said...

ååå jeg hadde helt glemt at dere har indiska... kanskje jeg må sende deg på tokt for meg... OG du har fått ny, og VELDIG fin header! :D

Karen Marie said...

ja, hadde nesten glemt det selv, den ligger liksom utenfor der jeg pleier å gå.. bare å legge inn bestilling ;)

takk for headerkompliment, veldig fornøyd selv også!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten