Friday, January 22, 2010

Elskede eiendeler #5

Helt uten å legge merke til det, har skapet på badet sakte, men sikkert, blitt infltrert av *Tigi*-produkter. Jeg har kjøpt litt her og der, og plutselig har det blitt ganske mange av dem til sammen. På tross av den dyre prisen hos frisørene her i Norge, har jeg ikke betalt så mye for dem. Både på ferier og på nettet får man dem lett til halve prisen. Jeg blir stadig overtalt til å ta med et nytt produkt hjem.

Derfor blir exhibit nr. 5:


Tigi Bed Head og Catwalk-produktene fra badet mitt





The Eels - Goddamn Right (it`s a beautiful day).



3 comments:

Sara said...

jeg bruker tigi shampoo :D og får alltid lyst til å bare spise den opp :P

Maria said...

Enig med Sara over her, de lukter SÅ godt! Har du noen anbefalinger av de jeg ikke har brukt som du har prøvd, altså de andre enn Fashionista og Superstar?

Karen Marie said...

Ja, sølvsprayen er min absolutte favoritt! ikke rett etter fønings, men sånn.. "noen timer etter hvis man plutelig vil ut likevel"aktig.. kjempebra for volum, og for en sånn fluffy-look uten glans.. den glinser ikke..

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten