Wednesday, January 20, 2010

Happy Birthday Therese!

I går hadde Therese bursdag, og det måtte jo feires!
Siden det var tirsdag, var det jo jentekveld. Vi lagde salat, smoothie og frøkenen selv hadde med en flaske sprudlevann alà Lanson. Mot fri vilje måtte hun gå med krone og alt! 


Ble hun ikke søt da?

Greys gikk ekstra sent i går på grunn av en håndballkamp eller noe, snakk om prioriteringer.. Det var i alle fall kjempe hyggelig, men endte med at jeg sitter på sofaen nå, halv tolv på onsdag. Jeg skulle vel egentlig vært på Forus nå, men jeg sitter nå her og blogger heller. Vi lagde masse gode smoothier altså! Kanskje jeg klarer å komme på den ene av oppskriftene, så skal jeg legge den ut.


Salat og fancy krutonger laget fra bunnen av


Miss Nina ved smoothiemaskinen!
Fikk den til jul, og hun har all grunn til å være fornøyd!


Kan vi gjøre det igjen?

2 comments:

Sara said...

hurra for Therese!! :) jeg vil lære å lage nina sine krutonger!

Karen Marie said...

mhm! jeg og! vurderer faktisk å betale henne for å lage gjesteinnlegg i bloggen.. btw: man blir aldri stalke i bloggen min, I love this!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten