Tuesday, January 12, 2010

Budapest update

Na sitter jeg pa en skikkelig merkelig datamaskin med ungarsk oppsett, sa vi far se hva jeg egentlig far til a skrive til dere. Dag fem na, og jeg liker meg bedre og bedre. En helt fantastisk ferieby, bade for Morten og meg, men ogsa med Leif. Han far vaere med pa nesten alt mulig. Inn pa restuaranter, kafeer, klesbutikker.. Det er hundrevis av parker, og masse kjekke gatehjorner a lukte pa.

Sa langt har vi kjort mye metro, sett slottet, parlamentet, vaert pa fantastisk romersk bad, spist mye god mat, gatt tur i utallige parker, sovet kjempe lenge og bare kost oss masse.

Ble vekket i dag tidlig at de ringte meg fra BI. Noen hadde funnet bankkortet mitt og studentbeviset mitt i snően pa Varden. OK, sinnsykt frekt a bare legge det fra seg sann. Gidd a legge resten av tingene mine der ogsa.. Hadde feks noen knapper til favorittjakka mi oppi der. Hvis noen ser dem, sa bare si ifra, jeg er nesten villig til a betale finnerlönn. Likevel, ganske snilt gjort av de som fant den a ringe og si ifra at de har dukket opp. Hvis du leser dette: tusen takk. Siden nummeret mitt ikke ligger pa nett, hadde hun faktisk googlet seg frem til noen hun kjente som kunne gi meg beskjed! Sanne mennesker trenger vi flere av!

Na skal jeg ga og poste kort :-)


Morten og Karen-humor mens vi plasker rundt pa romersk bad:
_________
Morten: Oi, der borte er det noen som sitter!
Karen: Ja, ikke verst
Morten: Det sa deilig ut, tror jeg har lyst til a prőve det jeg ogsa
Karen: Tja, det kan du jo prőve pa, har du klart det főr?


_____

2 comments:

Linn Therese said...

jeg håper jeg får kort!

Karen Marie said...

kremt.. å-ou...det kan hende jeg har glemt kort til dal...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten