Sunday, January 03, 2010

En herlig nyttårs"helg"

De siste årene har jeg vært litt skuffa over nyttårsfeiringene. Det har jo vært hyggelig, misforstå meg rett, men det blir liksom aldri sååå kult som man prater om på forhånd. Derfor reiste Helene, Lars, Morten og jeg like godt på hyttetur i år. Og gjett om ikke det skal gjentas!
 
Det har vært en helt fantastisk helg på Hjelmeland! Kjempe lenge siden jeg har vært like avslappet, og med så få bekymringer. En herlig helg med alt for mye snop, chips, champis og vin og slikt, men er det ikke derfor man lager nyttårsforsetter? Det er noen dager igjen med ferie før alvoret begynner, og takk gud for det. Likevel vil jeg påstå at jeg har blitt litt klarere etter disse dagene, de har virkelig føltes som ferie.


Bål og stjerneskudd. Det var sinnsykt fin utsikt der vi stod og så på fyrverkeriet!
Skulle gjerne vist dere utsikten til fyrverkeriet også, men det ble hakket for avansert for iPhonen er jeg redd...



To av de vakre turkameratene mine! Det var visst et poeng å få frem at slipset ble addet til kjolen ganske sent, men bildet ble så bra, at jeg håper du tilgir meg Helene? =)


Middagen på nyttårsaften!
Ovnsbakt kyllingfilet og potetbåter - oppskrift kommer


Scrabble er fra nå av obligatorisk på hyttetur, til alle andres fortvilelse virker det som..


Hva mer kan man be om?


Innedag, men det var så fint utenfor hytta, så jeg måtte bare vise dere litt =)
Takk for en fantastisk tur! Håper virkelig det blir tid til flere..


________

2 comments:

Karoline said...

Takk for kommentar på bloggen ^^ Ser du at du har kost deg ved feiringa av nyåret ^^

Karen Marie said...

Jo, takk i lige måde ;)
nyttår var kjempe herlig!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten