Monday, January 25, 2010

På Myhregaarden med kjæresten min

I dag tok kjæresten min meg med på restuarant til lunsj/middag.
Jeg digger at han får sånne innfall! Han ringte på vei hjem i går kveld og hadde bestemt at vi skulle ut. Vi var og spiste middagsbuffet, og de hadde sinnsykt mye god mat der! Virkelig verdt et besøk.

For en gangs skyld tok jeg ikke bilder mens vi var ute, men hvis noen lurer på hvor de skal gå og spise neste gang, vil jeg anbefale kjøttbollene og tiramisukaken!
Very nice =)

Dette var faktisk andre gangen jeg spiste der på fem dager, for mens pappa var her i Stavanger, bodde han på hotellet der. Morgenen etterpå ble jeg invitert på hotellfrokost, som også var helt super. Det er deilig å kunne spise alt man vil og slippe oppvasken etterpå. I love it!


_________

3 comments:

Linn Therese said...

Høres veldig koselig ut altså! Me like! <3

Karen Marie said...

Ja, han er litt av en fyr =)

Sara said...

jeg vil også ha det sånn! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten