Wednesday, January 27, 2010

Årsoppgjør 2009

Nå er det snart februar, så jeg tenkte jeg måtte legge inn denne før det var for sent. Jeg er egentlig ikke så fan av sånne listeinnlegg, men et må man jo kunne unne seg i det nye året.

Årets bok: Helt på slutten av året leste jeg The Lost Symbol av Dan Brown. Helt fantastisk bok, når man er forbi de første hundre sidene.
Årets film:  Slumdog millionarie, eller Marley and Me
Årets kinoopplevelse:  haha, Morten og jeg gikk etter å ha sett fem minutter av Snarveien i sommer, teller det?
Årets beste dag: Valentines day! Skulle likt å se noen toppe den. Morten tok meg med på frokost på kafè, lunsj på kafè og middag på Italiensk restaurant. I mellomtiden var vi på Bore stranda og akte og vi spiste deilig sjokolade.
Årets jentetur: New York var knall! Loved it!
Årets kjæresteferie: Kina! Det var helt fantastisk uke med gode opplevelser, kjærestestunder, timesvis på Starbucks med hver vår bok og masse shopping
Årets TV-serie: House, oppdaget serien i sommer, og har vært hekta ever since
Årets begivenhet:  Jeg har kjøpt meg leilighet, det tror jeg må regnes som det største som har skjedd. Blitt voksen og ansvarlig og greier. Kommet litt nærmere i alle fall.
Årets mest irriterende person:  JENNY SKAVLAN, hvor kom egentlig hun fra?
Årets mest betydningsfulle person:  Morten! Vi har opplevd mye dette året.
Årets favorittmat:  Lasagne, eller noe med pesto på :p
Årets middag: Bursdagsmiddagen min, gode venner og brennende servietter
Årets drink:   Oi, oi, jeg har litt lyst til å si Long Island jeg, er det for kjedelig? Hvis ikke må det være Strawberry Daiquiri fra Fridays
Årets drikke:  After eight kaffe hos Choco Boco
Årets smykke: Cecilie Melli øredobbene mine   
Årets mest brukte klesplagg:  Jeg er litt redd det er Bergansjakka, med det været som var her..
Årets mest ønskede klesplagg:  jeg gikk i hele fjor og lette etter knelange sorte støvletter, fant det aldri..
Årets favorittdyr: LEIF! Mopsen min, hvis noen ikke har fått med seg det.
Årets mest brukte ord:  "Leif, nei!"
Årets favorittfrase:  "kjæresten min"
Årets mest effektive setning:  Vær så snill?
Årets dårlige vane:  jeg har hoppet over ganske mange frokoster, fy..
Årets skippertak: hehe, utvask av den gamle leiligheten. Trodde aldri vi skulle bli ferdig!
Årets gode rutine:  Jeg kjøpte aldri mat på skolen, med mindre det var salat
Årets kraftanstrengelse:  Å komme meg gjennom november

Årets faglige resultat:  Skal man liksom snakke om det også? Jeg fikk A i alle markedsføringsfagene, det er jeg VELDIG stolt over, ellers har jeg ingen kommentar.
Årets sportslige:  jeg svømte 1000 meter på 18 minutter
Årets opptur: Ny jobb! Blitt guide på arkeologisk museum, kjempe kjekt!
Årets mest overdrevne nyhetssak: Svineinfluensa, snakk om flopp
Årets beste present:  Tur til Budapest, eller tivoliradio
Årets beste present til noen andre: Småfly på bursdagen til Morten
Årets irritasjonsmoment: Facebook, hva skjer der for tiden?
Årets favorittdag: Tirsdag! Jentekveld =)
Årets party: Var festen hos Lena denne våren? Det var knall!
Årets kupp: Mopsen Leif


3 comments:

Maria said...

Mange høydepunkter ser jeg! Jeg publiserte aldri min jeg, synes den ble så rotete. Din ble derimot veldig fin og oversiktlig, methinks:) Men altså - fikk ikke Marley and me terningkast 1 i de fleste anmeldelser? (Ingen kritikk som sådan, jeg eier tross alt to Hilary Duff-filmer. :p)

Karen Marie said...

jo, mener å huske den gjorde det.. men det er jo de samme som anmelder jentefilmer som fast and the furious-filmene liksom, så jeg stoler aldri så mye på anmeldelser jeg.. eg har sett marley and me tre ganger, og liker den bedre og bedre :)

ja, du lagde jo også liste..litt derfor jeg var litt avventende, så jeg ikke skulle herme.. legg ut da! i februar er det for sent ;)

Sara said...

jeg skal kopiere dere begge to til neste år, hvis jeg bare husker det! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten