Wednesday, January 06, 2010

Herremann...

Nå er det ca åtte timer til jeg skal dra til:

BUDAPEST - JEY!!

Det er jo ganske skummelt, satt faktisk og diskuterte hvor dum jeg ville føle meg, hvis jeg skulle ned der med sånn lomme på innsiden av genseren før i dag . Det jeg ikke tenkte på, er at det kan fort være nødvendig her også. Da jeg gikk fra Choco Boco mot bussen i stad, var det nemlig noen som stjal lommeboken min!!

Typisk meg å rote bort ting og så finne dem igjen, men dette er første gang jeg har opplevd at noen har vært oppi veska mi og tatt noe. Kjempe ekkelt! Merket det først da jeg lette gjennom treningstøyet etter busspenger og ingen lommebok dukket opp. Ingen trening på meg i dag for å si det sånn.. Det var ganske krisetilstander her. Heldigvis har jeg et krisekort liggende her hjemme, type master, som får bli med på denne turen. Ønsk meg god tur da, på tross av de noe dempede shoppingmulighetene =)


_______

1 comment:

Maria said...

Åh, slemme lommebokstjelende person!! Så utrolig dårlig gjort! Men jeg tar oppfordringen din og ønsker deg en kjempegod tur på tross av reduserte shoppingmuligheter, så må du hilse Leif og kose deg masse der nede! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten