Wednesday, January 27, 2010

"Vi skulle bare på kafè"

I dag skulle jeg treffe Therese på kafè. På kafè, og det var det vi skulle.
Som vanlig ble det jo litt mer enn det. Vi endte jo på shopping så klart, egentlig skulle vi bare se, men ærlig talt. Når er det egentlig det blir med å bare se i butikkene da? Det jo salg og alt. Dette ble med meg hjem:


Ny veske til fremdige byturer, hot eller not?


Nytt kjede, spent på om jeg finner noe å ha på under..
Det tenkte jeg selvsagt ikke på da jeg kjøpte den..


Det ser litt ut som en graviditetstest, men dette er altså en elektrisk vippekrølltang =)


Liker vi det??

5 comments:

Linn Therese said...

elektrisk vippekrølltang?? var den dyr?? funekr den??

Karen Marie said...

Må kjøpe batteri før jeg finner det ut er jeg redd, men håper da den funker.. Egentlig kostet den 275, men da jeg kom i kassen hadde de ikke eske og spurte om jeg ville ha den for femti. Takket ikke nei til det kan du si..

Sara said...

vi liker da alltid shopping?

Nina said...

Vesken va skikkelig stilig! :D me like! Fremtidig bytur i sikte??!! ;)

Karen Marie said...

Blir nok noe byen nå de nærmeste dagene :) Interessert?

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten