Thursday, January 21, 2010

I love this blog-thingy

I det siste har det kommet en del kommentarer fra dere her på bloggen. Og DET liker jeg! Love you guys =) Begynte jo å blogge igjen for å kunne se tilbake på studietiden senere, men menneskelig som jeg er, merker jeg at jeg liker veldig godt at dere liker bloggen min også..

Herlig at dere legger igjen kommentarer, tusen takk!

Nå skal jeg legge meg, for jeg har vært på restaurant og pub med papppaen min, og så lite alkohol som jeg tåler, er det sikkert best at jeg legger meg før jeg blir usjarmerende.

Håper resten av uken blir bra for dere alle!

2 comments:

Sara said...

Veit hvordan du har det, jeg jobber hardt med å få folk til å kommentere i bloggen min.. det er så mange som leser den men som jeg aldri hører noe fra og dermed ikke vet at leser den, og det er litt kjipt :) Så jeg skal fortsette å stalke deg, hvis du fortsetter å stalke meg ;)

Karen Marie said...

Deal!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten