Wednesday, January 20, 2010

Hva jeg tok med meg hjem fra Ungarn...

Kan hende det er litt ironisk at akkurat dette innlegget kommer rett etter spareinnlegget..
Jeg skulle ikke shoppe så mye i Budapest, men litt må jo være lov? Vanligvis kommer jeg hjem med masse ting jeg ikke skjønner hvorfor jeg kjøpte, men denne gangen tror jeg faktisk det aller meste er fornuftig altså. Og fordelen med at det er Ungarn, er at det ikke koster sååå mye heller. Det var jo en herlig tur, og det må være lov å handle litt innimellom?














Bed Head *TIGI* Superstar
Maria sier jo tross alt den er himmelen
Ungarnpris: 40 kroner










Jakke fra Zara,
siden jeg reiste med bare en hvit jakke,
meldte behovet seg ganske fort.
Jeg fikk øremerkede penger til jul da,
så det kan jo regnes som denne?
Ungarnpris: 19.000 HUF,
eller 600 kroner om du vil..














Nye grytekluter og tørkehåndklær.
Farvel stygge svidde ikkematchende utgave fra Ikea!














Squashracket
Jepp, jeg skal begynne å spille litt.
Det er jo dritkult! Noen som vil være med?







Skoeske med tre av de beste romanene til Lauren Weisberger
Everyone worth knowing,
Chasing Harry Winston,
og
The Devil wears Prada
Ungarnpris: 100 kroner



Og selvfølgelig: taxfreegoods =)

5 comments:

Maria said...

Wooooow, det var noen ganske andre priser enn her hjemme, ja! Den (helt fantastiske) volumsprayen tror jeg koster litt over 200 her, og de Weisberger-bøkene er jo 99 pr. stk... Så jeg vil si at det der var høyst fornuftige kjøp! :) (Men - de tre er vel faktisk de tre eneste hun har skrevet ennå? Hvis det er flere blir jeg i hvert fall veldig glad! :D) Fin jakke var det også! Så jeg skjønner at Ungarn er et fint shoppingland! ;)

Karen Marie said...

mh! ja det har kjempe mye man får lyst på :) selv om det er ganske mye man ikke vil ta med hjem og... har hun bare skrevet disse ja? haha, da ble jeg lurt av esken.. men sykt gode de her da :)

Sara said...

det er ALLTID lov med LITT shopping :) jeg elsker håndkle!!

Karen Marie said...

gjør dù? var litt redd det ble over the top, men liker dem selv og! kom hit på besøk og se på dem da!

Sara said...

det er planen i løpet av våren, nå som jeg tjener penger!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten