Thursday, March 04, 2010

Det nærmer seg studentuke!

Ah, nå nærmer det seg studentuke, og jeg gleder meg!

I år kommer det til å være utrolig mye kjekt som skjer, og det største problemet er bare å finne penger og tid til å få med seg alt sammen. Det er så mye kjekt som kommer til å skje: Veronica Maggio <3 , Hugin-bandet, Christopher Schau, A1, temakvelder med masse kjekke bedrifter.. Mh, Give it to me!

Jeg elsker når det er festivaler i Stavanger, hele byen våkner til live! Mennesker overalt, Til og med Ovenpaa er en del av Ugaa i år, det skal være pubcrawl, og jeg håper vi blir en gjeng som skal være med.

Det er rart å tenke på at det allerede har gått to år siden jeg var med i Ugaa-styret. Begynner jeg å bli gammel? Alltid kjekt med studentuke, og jeg savner virkelig å være engasjert i det. Det var meg som fikk Delillos til Ugaa da forresten, ja, jeg er litt stolt, hehe.. Må nok bli med igjen neste år. Kjenner jeg savnet det kicket det var å stå midt i et konsertlokale og vite at dette er det jeg som har fått til. Jeg er så misunnelig på de som får det til! Tror jeg må bli en eller annen slags arrangør når jeg blir stor, jeg digger det.

Vel, dagens utspill dette. Litt travelt her for tiden som dere kanskje fikk med dere, men det er jo veldig kjekt da. Mye jobb nå betyr jo litt bedre samvittighet når jeg skal inn og dra kortet for konsertbilletter de neste ukene =)


________

4 comments:

Lene said...

Når og hvor kommer Christopher Schau?

Karen Marie said...

Jeg mener han skal ha bokbad?
Den mannen er jo genial!

Sara said...

ÅH! jeg har arrangert konsert (dvs vært artistansvarlig) i går! og jeg ELSKER det!!! (og de ELSKET meg :P)

Karen Marie said...

Alle elsker Sara! Hva arrangerte du i går da??

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten