Friday, March 12, 2010

Jeg har fått besøk!

Nå har Maria nettopp kommet inn i leiligheten min. Det er første gangen hun kommer på besøk siden jeg flyttet til Stavanger, og det er kjempe koselig! Jeg har guidet henne litt rundt i byen, og nå skal vi straks avgårde til chillfest/vors hos Atle og Eirin.

Dette er reglene jeg fikk om den første uken etter operasjonen:
- 1. Ikke kjør bil
- 2. Ikke så mye fysisk aktivitet
- 3. Ikke drikk koffein
- 4. Sov fire timer ekstra hver dag

Heldigvis sa han ingenting om det å drikke alkohol, så jeg satser på at det går helt fint.

Ha en fin helg alle sammen ;-)



____________

2 comments:

Sara said...

jeg tror definisjonen av hvor mye fysisk aktivitet man får på fylla er det største problemet... :) kos deg! jeg er glad for at du fortsatt lever!

Karen Marie said...

hihi, jeg er ganske glad for at jeg lever jeg også =) og du!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten