Saturday, March 06, 2010

I love eBay

Det er veldig mange som er skeptiske til å handle på nettet, og det skjønner jeg veldig godt. Selv har jeg brent meg ganske mange ganger på netthandel, og jeg tror nok det er en stund til jeg ukritisk bestiller klær jeg ikke har prøvd igjen. Likevel.. når det kommer til standard-produkter er det mye penger å spare på å gå på nett. Jeg har bestilt hårprodukter, smykker og litt forskjellige julegaver på eBay tidligere og endt opp kjempe fornøyd med resultatet. Særlig på en ting har jeg blitt ganske klar over hvor mye penger man kan spare dersom man kjøper dem over nettet: Hundeutstyr.

Ikke bare kan man spare penger, man går også rundt med den herlige følelsen av å vente på at noe skal komme i posten når man bestiller på eBay. Handler man i butikken, får man det jo med en gang, så er man ferdig med det. Gjør man det på nettet er det en ukes ventetid, og man åpner febrilsk postkassen i påvente av at pakken skal dukke opp.

I dag kom endelig pakken jeg bestilte forrige uke:

Nye navnebrikker til Leif, og de er kjempe fine!

Det er jo ikke så lenge til den han har nå må byttes ut, og da må det jo nye brikker til. For disse seks brikkene betalte jeg 69 kroner, inkludert porto. Det er fortsatt tretti kroner mindre enn vi betalte for en her hjemme sist. I like it! For ikke så lenge siden bestilte jeg nye seler derfra også. Seler er det mye å spare på, men det kan være lurt å ha prøvd dem i en butikk før man bestiller. På eBay går det meste i andre mål enn vi er vant til i Norge, så man kan fort glemme seg vekk litt og bestille feil. Likevel er det jo akkurat den samme selen om man kjøper den i Norge eller USA.

I tillegg er det jo veldig koselig å få pakke, særlig fra de som legger med koselige små hilsner også.


Jeg tror Leif er ganske fornøyd også. De to selene han bruker nå, hadde kostet nærmere 400 kroner stykket hver i Norge. I stedet har vi betalt 160 kroner for begge fra eBay.




3 comments:

Linn said...

Selvfølgelig stemmer du for BI ;) Og Leif var kjempe gossin. Har en mops selv, ved navnet Biff :) Hu er jente daa, og bare 4 mnd'er enda.

adrenalinn said...

Aww. Mops er bare skjønt! Jeg har ei lita jente selv, ved navn Biff. : )

Karen Marie said...

Hehe, de er de herligste skapningene jeg vet om =) du har maaange gode stunder i vente ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten