Sunday, March 28, 2010

Happy birthday Thya

I går hadde Thya bursdag, og hun disket opp med vorspiel og hjemmelaget sushi. En herlig kveld, mye morro og utrolig god mat! Jeg har aldri trodd at noen kunne lage sushi hjemme. Jeg visste jo at det gikk an, men at noen faktisk klarte det. Teach me please =)

Straks klart for smaking!

Ser ganske proft ut, eller hva? Det var knallgodt! Dette er maki så vidt jeg forstod, jeg har aldri lært meg forskjellen på de forskjellige typene, men godt har jeg fått med meg at det er.

Nam nam!

Birthday girl med et stykk fantastisk sushi, og bursdagspresent =)

Champagne for the lady på Backstage


For en bra måte å tilbringe lørdagskvelden. Håper du har bursdag igjen snart Thya, for det var innmari hyggelig!



______________

2 comments:

Sara said...

Sushigreia har jeg aldri skjønt... men det hørtes ut som en koselig kveld da, jeg elsker når folk gjør litt stas ut av bursdag! :D

Karen Marie said...

Hehe, det er det bare å begynne å like frøken, det er helt fantastisk =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten