Wednesday, March 17, 2010

Hey, Hey, Moving day!

I dag har jeg hjulpet Therese å komme inn i den nye leiligheten sin.
Hun har flyttet gaaanske mye nærmere mi casa, og jeg gleder meg til å få en ny medsammensvoren å gå turer med og til å slikke masse sol med i sommer. At denne frøknen har flyttet en del er vel ingen stor hemmelighet, det ikke så mange vet, er at hun har et stykke igjen før hun kan kalles en dreven flyttepakker. Bare se på flyttelasset:

Hehe, et sykt lass med saker og ting til å innta neste bolig med. Og dette var ikke alt!
Unnskyld Therese, det var ikke meningen å legge det ut.. Joda.. Neida.. hum.. joda..

Nå er vel kanskje ikke jeg den rette til å mobbe andres pakking akkurat, men siden jeg ble uskyldig dratt med i flyttingen, fikk hun høre det litt stakkars. Det ble en del å bære, men vi var jo to, og vi var faktisk ganske effektive. Utfordringen i det hele lå jo i at det gikk ikke an å bare parkere utenfor døra og få posene, sekkene, koffertene, bagene og kurvene inn i heisen, først måtte i forsere noen hundre meter fra der taxien satt av sakene i tillegg til en helsikkes lang trapp. Så vi satt igang vi:


Etter evig lang tid fikk vi ting inn i heisen til fjerde etasje, og selv om lasset ikke var for tungt til å stoppe heisen, kan jeg ikke forestille meg en gang vi har vært nærmere:

Skal det være noe mer før vi stenger?


Som takk for hjelpen tilbød Therese seg å spandere kaffe på meg på Ostehuset. Slikt takker man jo ikke nei til, og jeg kom på den lure ideen at hvis jeg ikke tok med lommebok skulle jeg kunne spare litt. Da får man jo ikke brukt penger heller tenkte jeg. Idiot. Nå har jeg blitt gjeldsslave i tillegg.. For svak som jeg er er det helt umulig å motstå all den gode maten de har på menyen. Der satt jeg da altså, uten lommebok og et tomt lite hull i magen. Takk gud for SMS-overføringen til DnBNor sier nå jeg bare ;-)

Et stykk kaffe Moccha som etterhvert ble supplert med verdens herligste BBQreke og Bacon- Sandwich
Velkommen til Stavangers flotteste og farligste bydel Therese, jeg gleder meg til mange late dager fremover!

5 comments:

Sara said...

kjøpt eller leid? :) og unnskyld meg, du har ikke lov til å anklage andre for å være dårlig på å pakke når man flytter :P

Karen Marie said...

hehe, jeg vet, jeg vet... hun leier så vidt jeg har forstått :)

Therese said...

Så fine bilder du legger ut, Karen :p

Leiligheten er en kul studenthybel med mariocart på to spillplatformer og bare gutter og havutsikt! Kom på besøk!

Karen Marie said...

Godt å høre at du liker dem ;) var ikke så slemme, var de det da?

Jeg kommer på besøk jeg, det er bare å gi et lite pip, så er jeg på vei!

Anonymous said...

Hei Karen Marie,
er du interessert i å være med i denne http://tinyurl.com/ykn9gqc?

Hilsen Inge, Amnesty Sør

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten