Friday, March 19, 2010

Yes daddy, shopping could definitely make me happy

Har skeiet litt ut i dag med shoppingen i forhold til budsjettet, men hva skal jeg si? Det nærmer seg sommer, det vet jeg, fordi apotek1 har tilbud på solkrem. Bare det at noen kan ha tilbud på solkrem i dette været gir meg håp, og da kan man jo ikke bli hjemme.

Solkrem!
Herlig, jeg tar fem!

Problemet med å begynne å gå i butikker, er selvsagt at det er vanskelig å ikke få med seg noe ut igjen. Særlig for meg. Stipendet er nettopp blitt brukt på regnigner og diverse, lønningen husker jeg ikke hva gikk til, og der gikk jeg. Morten og jeg skulle egentlig bare finne en gave vi kunne ha med på innflytningsfesten til Thomas i kveld, men er det kortet først varmt, er det vanskelig å stoppe igjen. Særlig nå som butikkene er fyllt med vårkolleksjoner og har tilbud på resten.

Jeg liker jo klær, og de liker meg, så det hadde jo nærmest vært ondskap om de ikke fikk bli med hjem og se hvordan det ser ut i leiligheten min innimellom.

Tross alt har jeg fått med noen fine saker hjem også da:


Herlig liten kjole fra Mango, something for tonight perhaps?

Noen småting for å holde motet oppe,
jeg har fortsatt troen på at sommeren kommer til å dukke opp til slutt..



Noen godsaker som definitivt skal nytes i kveld =)


Ha en god helg alle sammen


___________

3 comments:

Maria said...

Ooh, superfin kjole! Og den kledde deg kjempegodt! Shopping er unektelig fantastisk bra for humøret, selv om ikke bankkortet alltid er like fornøyd:p

Karen Marie said...

Takk =) jeg liker den veldig godt.. nettopp hatt den på på innflytnignsfest, den passer fint til sånne "casual, jet pretty"-parties =)

Sara said...

NYDELIG kjole! :D me like!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten