Saturday, March 06, 2010

Nelly High Heels Party

I går var jeg på Nelly High Heels Party på Taket, og gjett om ikke jeg fikk sko!
Poenget er at de første 99 som kommer inn får velge seg et par sko fra den nye vårkolleksjonen deres, og det var utrolig mange fine sko å ta av. Ivana, Astrid, Sunniva og jeg sto i kø fra halv elleve, noe som egentlig viste seg å være helt unødvendig. Selv om det var mange i kø, var det langt fra hundre da køen slapp inn. Likevel da, gratis sko? Hva annet kan man si enn JA TAKK =)

Det er kaldt med en halvtime  kø midt på vinteren... Så hva gjør man? Henter te på Seveneleven så klart!
Håper ikke frøken teholder her har lyst til å drepe meg nå, men jeg syntes det var et fint bilde jeg?
Look at those fancy red nails!


Alle fikk goodiebag på veien hjem, I like it!


Skoene jeg valgte meg! Navn: Venedig, farge: svart.
Very nice!

Ah, jeg elsker sånne events som dette! Det er så gøy når det skjer ting som får folk til å stå på hodet etter å få komme inn. Tærne mine er blåfrosne etter å ha stått i kø i all den snøen, men det var: so worth it.

Etter en forholdsvis kort kveld på byen ble jeg møtt av dette synet på speilet mitt. Har jeg verdens skjønneste kjæreste, eller hva?



Og til slutt å jeg bare si unnskyld til Sarah for at det ble så mye frem og tilbake. Det bare litt for mange rosa drinker på slutten der. En av de Nelly guttene gikk frem og tilbake med velkomstdrinker der en stund, og han ga meg jo ny før jeg rakk å sette fra meg glasset fra den forrige. Lover at vi skal få tatt det igjen så snart som mulig =)


_________

5 comments:

Linn Therese said...

Very nais! Jag vil med ha!

Anonymous said...

No one will get killed :) Skoene e så fineee :) Glede mg te di komme :)

Sara said...

jeg vil også ha gratis sko!!! hvorfor var det ikke sånt da jeg bodde borte i regnet?

Karen Marie said...

Da er det om å gjøre å ta turen hit Linn Therese ;)

Mh! Leste at det kan ta gaaanske lang tid før de kommer da, men vi får holde motet oppe, hehe..

Da du bodde borte i regnet var det alt for mye annet kjekt å finne på Sara. I mangel av ditt nærvær, må vi finne på andre ting ;)

Sara said...

Hei!

Har du fått skoene enda? Det har ikke jeg nemlig. Stort oppstyr på facebook-gruppa. Bli med å støtt om du ikke har mottatt dem enda :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten