Monday, March 15, 2010

En helt spesiell dag =)

Det har skjedd mye rart i det siste, samtidig som denne dagen er litt spesiell for meg og Morten. Vi har et lite jubileum i dag, samtidig som Dagbladet ga Morten to gratis kinobilletter til Fattern. That movie was great by the way. Virkelig verdt å se hvis man har lyst til å se en feelgood-film. Den er morsom, trist og søt litt om hverandre.

Etter kinoen gikk vi på Helt Rått og spiste Sushi till we dropped og drakk hvitvin. Helt Rått har et sinnsykt kult konsept på Sushi. Det går et rullebånd rundt hele baren fylt med tallerkner med ulike versjoner sushi på hver. Ut fra hvilken farge tallerkenen har, betaler man en liten sum og til sammen blir man god og mett til en ganske billig penge egentlig. Og Sushien de har er jo helt fantastisk!
Det beste med Sushi er jo at samme hvor mye man spiser, om man så blir sprengmett, så har man jo vært flink og sunn! Man får omega3, vitaminer og hallo - ofte når vi feirer her i blokka er det veldig mye is eller biff involvert.


Det er lov å få vann i munnen ;-)

Det ble litt av et tårn til slutt..
En helt fantastisk ettermiddag med kjæresten. Klokka ni gikk han for å møte en kompis på kafe, men sånn er det. Så herlige gutter må man tåle å dele innimellom. Derfor sitter jeg nå og frister dere med Sushibilder i stedet, og ser på ..kremt.. Paradise Hotel.. Jeg skal ikke bli avhengig altså, jeg lover!

Ha en fin uke alle sammen


___________

5 comments:

Sara said...

så morten driver å ditcher min fantastiske karen? Det er godt du har meg å prate i tlf med på vei hjem ;)

Lene said...

Fikk du Morten til å spise rå fisk??? Imponerende :D

Karen Marie said...

ham spiste masse =)
tror han likte det og, hvis ikke spilte han godt! Hehe..

Godt jeg kan ringe deg ja Sara, du er alltid god å ha!

Peder said...

Congrats med 18 måneder! Godt vi ikke shoppa i dag da sånn at du fikk feira ordentlig ;)

Karen Marie said...

Ja, hehe... Vi får ta det igjen med stil!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten