Monday, March 22, 2010

Og produktivitetsprisen går til...

Denne dagen har vært en skikkelig produktiv dag! Det er forelesningsfri hele uken, og jeg har alle intensjoner om å få mest mulig ut av den. Så langt har jeg vært hos tannlegen, eiendomsmegleren, lest fire artikler i engelsk, ringt dyrlegen, sendt uendelig mange mailer, kjøpt mandagsgave til kjæresten min, vært på kafe og på kino. Nå er klokken straks ni, og jeg er hjemme allerede. Flink? Dette innlegget blir mer oppramsing enn interessant antageligvis, men jeg syntes jeg har vært så flink i dag, og hvis man ikke skryter av seg selv, risikerer man jo å ikke få noe skryt - det vil jeg gjerne ha i dag....


Liten present til min kjære, siden det er mandag..

Jeg liker de små presentene som kommer helt uventet aller best, så mens Kamilla og jeg var ute og tuslet i påvente av kino, så vi noen små herlige saker vi kjøpte til våre skjønne gutter hjemme. Det er ikke så ofte de får noe, selv om de gir oss så mye glede.


Klar for en uke på lesesalen. Da fortjener man "litt" å styrke seg på.

Nevnte jeg at jeg leste fire artikler i engelsken i dag? Jeg gjorde det ja, hum.. Verdt å si igjen. Er litt stolt over det, en veldig god måte å starte den produktive uken på må jeg få si.


Jeg blir alltid syk når jeg stresser over ting, denne gangen er intet unntak, derfor ble det te på kafe.
Te på kafe. Hehe..Åh, det var morsomt det, DET var så morsomt ..

I Stavanger får man studentrabatt på kinoen, det er herlig. Kamilla og jeg gikk og så Prinsessen og frosken,  ordentlig Disney-film. God gammeldags tegnefilm slår animasjon anytime! Og ja, filmen kan anbefales. Kamilla nevnte at den har blitt sammenlignet med Lion King, jeg vet ikke om jeg syntes den var sååå bra som løvenes konge, men den var virkelig fin altså. Veldig bra dagenderpåfilm.

Mer har jeg ikke å si om i dag - annet enn at byen er fyllt med filmfolk på grunn av Nokas-innspillingen. LItt spennende, men jeg har litt blandede følelser rundt den. Det får bli en annen historie. Ha en fin kveld!


__________

5 comments:

Bente said...

Viktig å kunne skryte litt av seg selv:)Du har jo vært kjempeflink:)

Peder said...

Det må være fantastisk å være kjæresten din! Gave bare fordi det er mandag, det er drøyt asså. To og et halvt år med x-en og jeg har enda til gode å få det asså..

Karen Marie said...

Hehe, godt å høre, jeg syntes liksom jeg har vært det også!

Du får sende henne en hatmail Peder, si at det søren ikke ble noen mandagspresent.. Hørtes jo ut som om dere hadde det veldig fint ellers da ;)

Sara said...

LITT spennende? du fikk i hvertfall mange bilder av det :P

Karen Marie said...

hehe, de kommer de, de kommer.. i dag holdt de på å skyte på Morten med et maskingevær!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten