Friday, March 05, 2010

Freaky

Nå har jeg lest noe av det sykeste jeg har vært borti. Hvis du hadde hatt 1,1 millioner kroner til overs, hva ville du brukt dem på? Jeg tenker hytte ved sjøen, ny bil eller kanskje en sinnsykt bra ferie hvis man skal unne seg noe ekstra hyggelig. Vel... I USA, går det nå an å bruke dem på å klone hunden sin...

Det er mye fint man kan bruke pengene sine på altså, men jeg vet ikke helt om jeg vil lage en ny Leif den dagen han takker for seg. Samme hvor mye penger jeg skulle ha liggende, er jeg ganske sikker på at jeg ville brukt dem på noe annet.  For hva i all verden tror de de kommer til å få da? Akkurat de samme minnene en gang til? Nøyaktig de samme gode stundene i sofaen, de samme triksene og trofastheten som de hadde forrige gang? Vi har brukt ganske mye penger på herligheten vår, men å klone ham kommer nok aldri på tale.

Noen ganger lurer jeg på om verden har kommet for langt. Vi har for mye penger å bruke på ting, og dagen etter vil vi bruke dem en gang til. Takke seg til nuet for min del. Jeg liker mopsen min som den unike hunden han er jeg, så får vi heller takle sorgene - når de kommer, de er jo en del av det hele de også...



________

2 comments:

Charlotte K. said...

SV: Ikkesant, nå er det bare regninger ja.

- Så hærlig mops!

Karen Marie said...

Takk for det, jeg tror han er veldig klar over hvor herlig han er, hehe..

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten