Wednesday, October 19, 2011

Dali in Berlin

I dag har vi vært på galleriet til Salvador Dali. Det er altså en spansk kunstner som jeg egentlig ikke kjente så veldig godt til fra før, men som er høyst elsket av en av disse kjære menneskene i klassen min. Kanskje ikke det jeg kommer til å ta med venner som er i Berlin for første gang på, men de som kommer på besøk for å gjøre noe annet en helg, og som i tillegg liker sånne galleriopplevelser, de kan nok finne på å syntes det er verdt en tur. Bildene hans var veldig varierte, så jeg er ikke helt sikker på om jeg egentlig kan sette fingeren på hva som egentlig var stilen hans, men jeg likte det mye av det ganske godt.

Det var fotoforbud inne i utstillingen så klart, men vi knipset noen bilder på utsiden... sånn for å kunne bevise hvor intellektuelle vi var. Vi skulket jo tross alt ikke en hel lesedag for å gå rundt i byen og se på ingenting.
 
Jeg blir til stadighet mobbet for dette med denne bloggen da, men vil de være med på bildene? Ja, de stiller opp og smiler de, på ekte speilbildevis. Og jeg? Jeg går hjem og blogger om det jeg.



 

______________

2 comments:

Sara said...

jeg ELSKER Dali! når jeg kommer vil jeg ditt!!!

Karen Marie said...

Elsker at du Sier NAR!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten