Monday, October 17, 2011

En shopoholiker får stipend

Ok.... Når man studerer i utlandet får man plutselig stipendet for hele semesteret utbetalt på en gang. Det er ganske mange penger, og de fikk jeg ganske så nylig. Så da tok jeg turen til bokhandelen da, for å kjøpe skolebøker, og andre nyttige ting til studiene.

Problemet med den bokhandelen som har skolebøkene, er at den ligger inne i et kjøpesenter med uendelig mange butikker som ikke finnes i Norge. Uendelig mange butikker med fine høstklær, og fine andre klær. Så da kom jeg hjem med en del poser da. Heldigvis er euroen lav, og prisene er jo en del lavere enn i Norge fra før, så jeg har fortsatt råd til mat i år. Skulle jeg tro...

Fikk jeg ikke mye fint da? Til sammen tror jeg kanskje jeg har brukt 200 euro, det er vel ikke så verst med tanke på hvor mange nye plagg jeg fikk...?


 
I tillegg til de fine nye klærne, fikk jeg jo handlet inn det jeg trenger for å komme igang på skolen også. Nye permer til hvert fag, og masse annet kjekt slik at skole skal bli gøy i år. For meg handler det mye om å gjøre det mulig å være kreativ i det meste har jeg funnet ut, så da har jeg lagt forholdene til rette for det:

Se så kjekke fag jeg har da. Jeg tror dette semesteret kommer til å bli skikkelig bra!



___________




2 comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten