Tuesday, October 25, 2011

My face at Potsdamer Platz

Jeg blir virkelig mer og mer glad i Berlin for hver eneste dag som går. Det er alltid noe nytt og spennende å gjøre! Som en del av Festival of Lights, ble jeg og fire til fra klassen min sminket og tatt bilde av - for å lyse opp Potsdamer Platz midt i Berlin lørdag kveld.

Det var jo egentlig en ganske kul greie å få være med på! Så da var det jo bare å stille opp da, i strømpebukse og stilletthæler lørdag kveld - i det som kjennes ut som uendelig mange minusgrader - for å se hvordan det ble seende ut. Jeg holdt på å fryse ihjel. Kjekt var det, men jeg innså fort at kameraet mitt har sine begrensninger i mørket.  Derfor får dere heller se litt flere bilder fra "shooten" dagen før og litt færre fra resultatet.

Ser du det blå lyset i blokka i bakgrunnen? Det er PwC-kontoret, og til høyre kunne man se fjesene våre rullere på veggen. Ganske så kult!

Enkelte av "modellene" måtte tegne hvordan utseende måtte bli til sminkøren.

Smil!

Dette er modellene som kom etter oss. Så da skjønte vi jo hvor høyt nivået var da, for å bli plukket ut liksom.


Ser jeg bra ut med sminke på? Mh, super sophisticated honey!

Og dette er noen bilder av hvordan vi så ut til slutt:
Uh... Det var skikkelig rart å se seg selv med en annen ansiktsform. Syntes jeg ser litt syk ut der oppe, men det var litt kult allikevel da.



_________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten