Friday, October 14, 2011

If your city doesn`t sleep...

... then neither should you! Jeg hadde akkurat postet innlegget om hvor sliten jeg var etter den lange dagen jeg hadde hatt, da det ble bestemt at vi skulle ut på sightseeing i Berlin. Denne uken er det nemlig lysfestival i Berlin, noe som innebærer at alle de store serverdighetene i byen er lyst opp i ulike farger.

Da var det bare å ta av seg joggebuksene igjen, og kaste seg på første buss. Vi tuslet rundt i flere timer, og det var utrolig koselig! Berlin er jo enormt stor, så vi fikk ikke sett alle serverdighetene, men det var ikke så verst lite vi fikk sett heller. Festivalen arrangeres i oktober hver eneste år, og dersom du tar turen til Berlin på dette tidspunktet av året, kan det definitivt anbefales. Dette er noe av det kvelden inneholdt:

Brandenburger Tor

TV tårnet og gode venner

Trærne i Unter den Linden

Potsdamer Platz

Berliner domen

Og til slutt, en stopp for å få litt påfyll.





__________

2 comments:

Sara said...

jeg vil besøke deg på lysfestival! Også vil jeg at leiligheten min skal være magisk ferdig rydda og organisert når jeg kommer hjem igjen

Karen Marie said...

Jaaa, kom <3

Du kan alltids leie noen til å rydde på plass ting for deg veit du, tenk så mye kjekkere det er å være på ferie, enn å rydde ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten