Friday, October 21, 2011

Utfordringen om meg

OK, så egentlig er jeg ikke så veldig glad i sånne "blogg om dette og send det videre"utfordringer, men denne gangen har jeg fått en utfrodring som egentlig er en veldig god øvelse jeg tror vi har godt av å gjøre alle og en hver innimellom.

Elise har nemlig utfordret meg til å finne syv ting jeg liker med meg selv eller å gjøre, og deretter å sende den videre til noen som fortjener det.


Jeg liker at jeg snart skal tilbringe en helg i Stavanger med mange av favorittene mine igjen



- Jeg liker at jeg turte å ringe kunnskapsdepartementet og at jeg reise til Tyskland i høst, slik at jeg til slutt kom inn dette studiet mitt



- Jeg liker at kaffe latte koster en euro kafeen rett utenfor skolen min


- Jeg
liker å klikke-danse i dusjen mens jeg synger sanger jeg blir glad av
- Jeg liker at jeg har ambisjoner, at jeg tror jeg kan dem, samtidig som jeg vet at jeg har et helt liv meg til å klare det

- Jeg liker at verdens herligste mexikanske gentleman - som går i klassen min - følger meg hjem fra byen midt natten, løfter meg opp og bærer meg fordi jeg har latterlig høye hæler og t-banen går om et halvt minutt


- Jeg liker at jeg vet at det kan slå fantastiske gnister gjennom meg når jeg har det fint med den jeg har det fint med, men at jeg har det helt fint med meg selv frem til jeg opplever det igjen





Så der har du den. Listen med syv ting jeg liker. Og selv om listen min allerede er lang over ting jeg liker med disse menneskene, kunne jeg gjerne tenkt meg å se hvilke syv ting de liker med seg selv og de/det rundt seg: 



  • En verden av kaos
    - Verdens eneste Therese Tysland Holth som studerer siste året før hun skal til London, eller et annet sted


  • Viola
    - Viola som tredte inn i BI Studentsamfunns nye sentralstyre i år


  • Lillegris
    - Sara, min tidligere roomie som nettopp har fått seg madrasser til den nye leiligheten sin


  • Kingston i bilder
    - Jentekveld Nina som nettopp har fullført mastern sin i England


  • Remember you love me
    - Linn Therese som nettopp har kjøpt seg leilighet


  • Pretty Politician in Pink
    - Maria, min guru for harmoni, som nettopp har fått seg jobb 



  • Shit ass, de har jo gjort nye spennende ting alle sammen. Jeg har så voksne venner.  Det er forresten den åttende tingen jeg liker. Så gjenstår det å se da, om det dukker opp kjekke lister rundt forbi.


    ____________

    2 comments:

    Sara said...

    - jeg liker at jeg tenker på deg når jeg spiser vitaminbjørner
    - jeg liker at du er den eneste jeg egentlig fortsatt har kontakt med fra Stavanger
    - jeg liker at du liker meg!
    - jeg liker at du spiser ting du er allergisk mot
    - jeg liker at du hadde en nøyanse, men nå er den borte
    - jeg liker at du er en av de smarteste jeg kjenner, og er så flink til å formulere deg
    - jeg liker at du må ha min mening før du bestemmer deg for om noe er bra nok, enten det er kjoler, blogginnlegg eller politiske taler

    Viola said...

    Lika at i bli utfordra. Neste innlegg går rett t d ;)

    Andre blogginnlegg

    Related Posts with Thumbnails
    Blogglisten