Friday, October 07, 2011

Har du lest avisen i dag?

De neste to dagene vil jeg anbefale alle som har muligheten til å lese papirutgaven av Aftenposten om å gjøre nettopp det. I det jeg skulle legge meg i natt leste jeg artikkelen som skal komme ut om ungdommene som overlevde ved å gjemme seg i Skolestua på Utøya.

Jeg fikk ikke sove på tre timer etter å  ha lest den. Tre timer en kveld. Mange av disse ungdommene sliter fortsatt hver eneste dag. Artikkelen er skrevet på en måte som gjør den ubeskrivelig sterk, og den bør leses dersom dere ønsker å virkelig forstå hvordan de hadde det. Vi kommer vel aldri til å forstå det helt ut, men jeg kjente virkelig på panikken da jeg leste artikkelen. Ut og kjøp avis!




Noe av artikkelen kan du også lese på nett her


 
__________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten