Friday, October 28, 2011

Graduation

Ah, det er helt fantastisk å sitte her i Stavanger i kveld, for samme hva som skjer fremover, så har jeg faktisk fått det endelige beviset på at jeg har fullført en bachelor. I går var det nemlig gradueringsseremoni ved BI Stavanger. Det kunne jeg jo selvsagt ikke gå glipp av, så da var det jo bare å sette seg på et fly og reise tilbake til Norge da. Og gjett om jeg er glad for at jeg dro. Det var utrolig kjekt å se alle igjen!

Det var utrolig bra å gå opp på scenen å få vitnemålet i hendene. Jeg var så stolt, for jeg skjønte liksom at jeg virkelig har gjennomført noe stort nå. Det er faktisk ikke så mange i Norge som har en bachelorgrad, men jeg er så heldig at jeg har fått muligheten - og jeg klarte det jeg. I tillegg var det utrolig gøy å treffe igjen alle de menneskene jeg pleide å se hver dag - og høre hvor det har blitt av alle sammen. De gjør jo så mye spennende nå, jeg er så stolt og imponert over dem. 


Karen Marie - gratulerer og lykke til. 


Sanger og festivitas under middagen


Flotte og krye mennesker 

Og det var selvsagt en masse taler, heldigvis, jeg elsker taler!



Så nå er virkelig tiden min på BI over, litt vemodig må jeg innrømme - selv om det jo er spennende å bevege seg videre også. Jeg har fullført en bachelor jeg. Det betyr rett og slett at nå er det bare resten igjen.


__________

2 comments:

Sara said...

trippel YAY! :D Gratulerer med velfortjent graduation og VELDIG fine sko! ;)

Maria K said...

Gratulerer! Tipper det var en ganske så super følelse å stå der og få vitnemålet i hånden! :) Og så fin kjole!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten