Friday, October 07, 2011

Sååå billig er det i butikkene i Berlin

Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å komme over hvor billig det er i butikkene her. Her er hva jeg har handlet i butikkene de siste gangene, og prisene? Ja, de kan jeg faktisk leve med.

Vaskemidler, laksefilet, scampi, nøtter, diverse frukt og grønt, mozzarela kuler, cottage cheese, bær og krydder - pris: 37 euro

Egg, yoghurt, laks, bacon, kyllingfilet, sjokolade, diverse frukt og grønt - pris: 22 euro



Det er søren meg ikke verst, eller hva? Jeg vurderer nesten å bli værende her nede og studere resten av livet jeg. Sånn.. rent bortsett fra at lånekassen nettopp minnet meg på at studielånet mitt er på 467.000 kroner allerede. Før denne masteren altså. Så da kommer det kanskje godt med da, dette prisnivået her.



___________




2 comments:

Rebecca said...

Godt å leve billig! Etter å ha bodd i Tsjekkia i et år så får jeg det slaget i trynet når jeg kommer tilbake til Norge. Får nye det mens vi kan :)

Karen Marie said...

Mh, ja, det er definitivt mulig å venne seg til! Hjem igjen til Norge ja... Det har jeg ikke tenkt på ennå... damnit

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten