Saturday, October 29, 2011

På tur som i gamledager

I dag har Nina, Therese og jeg gått rundt Hålandsvannet - nesten akkurat sånn som i gamledager: vi hadde nemlig med oss mopsen Leif igjen også. Det var utrolig koselig, langt og gøy. Alle ligger utstrakt på sofaen til Therese nå, slitne og med god samvittighet. Litt i overkant god tydeligvis, for vi har skaffet oss 2030 gram smågodt i anledningen Halloween og bursdagen til Nina. Det liker vi! 

Hålandsvannet er det da angivelig 7 kilometer langt å gå rundt, og med diverse stopp for vennninnebilder og mopseleking brukte vi ca en og en halv time. Masse tid til oppdateringer om hvordan det går med alle sammen, kjærlighet (eller mangel på sådan for de fleste av oss), fremtidsplanlegging og lignende. En herlig tur å få tid til på snarturen min innom Stavanger. Gleder meg til flere av disse i årene fremover. I Tiergarten i Berlin neste gang kanskje?

Det ble en del leking i vannkanten

Fantastisk natur var det også

Og vi var ganske slitne etter denne turen, alle sammen....



___________


3 comments:

Sara said...

Utrolig fint det stråbildet! :D

Nina said...

TAKK FOR EN FANTASTISK BURSDAG!!! :D :D :D

Karen Marie said...

Takk for at jeg fikk ta del i den også Nina, jeg hadde det kjempe kjekt! Og så kult at du likte bildet Sara, jeg elsker norsk natur :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten