Saturday, June 11, 2011

BI-kavalkaden: 2.klasse

Tre år ved BI Stavanger er overstått og herregud så kjekt det har vært! Det er utrolig rart å være ferdig; deilig, men kjempe rart. For hva i all verden kommer til å skje nå? I sånne sammenhenger ender jeg alltid opp med å se på gamle bilder, og dette er intet unntak. Tenkte jeg kunne legge ut noen gullkorn her da.

Dette er noe av hva det andre året ved BI Stavanger inneholdt:
Jeg fyllte 22 og inviterte mange flotte frøkner hjem på tapas. Herlig kveld!

Jeg deltok på mitt første Nasjonale Styreforum, opplæring for alle styremedlemmene i alle BIS-foreningene. Der var det selvfølgelig temafest!

Jeg hadde mopsen med på skolen...
Vi begynte å lære oss noen triks for å lykkes med eksamnene: fargerike tankekart og muffins!
Jeg arrangerte motivasjonsforedrag på skolen. Det var sinnsykt kult!!

Vi hadde fantastiske nachspiel i Verven

Og herlige jentekvelder

Jeg var i Bergen for første gang i mitt liv på fagseminar med BIS
Der gikk vi opp på Fløyen, og det var jammen meg så fint som de skryter på seg disse Bergenserne
Seminaret ble arrangert over helgen med Valentines day, og guttene kjøpte roser til oss jentene, snakker om gentlemen som går på BI da:

Jeg ble kjent med to gutter som har Trøbbel som mellomnavn:
Og enda bedre kjent med en av de flotteste menneskene jeg kjenner

Jeg gikk på catwalken for første gang i mitt liv på BIS-moteshow 2010, sammen med disse her:

Vi har hatt teambuilding og overlapping med studentforeningen




Stay tuned for tredje klasse litt senere!

__________

2 comments:

Vedis Kristine said...

Herlig :D Jeg ser frem til å begynne ved HiO til høsten =)

Karen Marie said...

Mh! Bare å begynne å glede seg, studentlivet er helt fantastisk :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten