Wednesday, June 22, 2011

BI-kavalkaden: 3.klasse

Tre år ved BI Stavanger er overstått og for noen fantastiske år det har vært! Det er utrolig rart å være ferdig; deilig, men kjempe rart. For hva i all verden kommer egentlig til å skje nå? I sånne sammenhenger ender jeg alltid opp med å se på gamle bilder, og dette er intet unntak. Tenkte jeg kunne legge ut noen gullkorn her da.

Dette er noe av hva det tredje året ved BI Stavanger inneholdt:
(denne delen kommer antageligvis til å bli ekstremt lang, for det har skjedd så mye)

Det hele ble smelt igang med fadderukene, med spente nye studenter,
og noen gamle, men fortsatt like festglade...

Det har vært herlige venninnevorspiel

Sammen med flere fantastiske tillitsvalgte arrangerte vi de første linjefestene ved BI Stavanger, håper det blir en langvarig tradisjon!

Som en del av BIS Sentralledelsen fikk jeg være med og arrangere Nasjonalt Styreforum, der vi samlet alle styrene fra alle BI-skolene for å lære dem om hva vi holder på med, og for å forberede dem på året de hadde i vente
Der hadde vi selvsagt temafest, bokstavfest med bokstaven P

Jeg har deltatt på flere kjempe kjekke kurs ved BI Nydalen, sammen med de beste menneskene. Det har jeg lært utrolig mye om tradisjonelle og sosiale medier, styrearbeid og utforming av ulike budskap

Jeg har fått prøve å spille curling - og selv om jeg hadde null teknikk selv, hadde jeg det supergøy!

Da resten av sentralledelsen endelig kom til Stavanger, tok vi dem med på surfing
(i slutten av oktober....!)

Gjennom mentorprogrammet på BI har vi vært på utrolig mange kjekke bedriftsbesøk

Og som studentpolitisk ansvarlig fant jeg plutselig meg selv stående foran Utdanningskomiteen på Stortinget. Hallo, sykeste dream come true ever! Politikeren i meg har aldri kjent så mye adrenalin pumpe noen gang

Vi har reist på hyttetur til en spøkelseshytte i Sverige

Sammen med tre dyktige karer har jeg vært på BI Stavangers caseløsningslag i år

Vi fire deltok på KPMG case competition, som var kjempe spennende. Vi ble kjent med studenter fra hele landet, og fikk virkelig brynet oss på pensum.

Det virkelig store høydepunktet med casene var likevel i Canada, da vi ble sendt for å representere BI opp mot 23 andre internasjonale skoler.

Der kom vi til finalen etter en uke med caseløsning, det var helt sinnsykt! Vi presenterte det siste caset foran 150 mennesker, inkludert hele styret for den bedriften caset gjalt.

Jeg ble bedt om å holde foredrag om politikk i Kristiansand,
DET var stas det - de spurte meg om å komme

Jeg gikk på catwalken under BIS-moteshowet på kroa
Sammen med denne herlige gjengen her


Jeg har bidratt til å spre det glade BIS-budskap

Det har blitt en god del festing..

Og så, endelig - endelig - endelig leverte vi bacheloroppgaven:

Takk for tre helt fantastiske år, alle dere jeg har truffet på veien dit jeg er i dag! Det hadde aldri blitt det samme uten menneskene som har vært med underveis, og jeg håper virkelig vi klarer å holde kontakten alle dere jeg er blitt så glad i! Nå sitter jeg visst og griner litt her, så nå må jeg nesten bare avslutte, før det blir virkelig klissete dette her.


___________

2 comments:

Viola said...

Nå gleder jeg meg skikkelig til neste år, Karen! Du er min inspirasjon.

Karen Marie said...

Mh, bare å begynne å glede seg masse!! Du kommer til å få et fantastisk år i BIS Viola, believe me :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten