Monday, June 06, 2011

Endelig er bacheloren levert (OMG - liksom)!

Det føles helt vidunderlig, fantastisk og uvirkelig. Plutselig, klokken elleve i dag, var tre år ved BI Stavanger overstått. Vi leverte nettopp inn tre kopier av bacheloroppgaven vår, og det er ingenting annet å gjøre nå, enn bare å nyte sommerferien. Alle eksamener er forbi, og fremtiden er plutselig noe helt annet enn å tusle opp på skolen og gå i forelesning på BI. Kanskje da, hvis jeg ikke begynner i Nydalen til høsten. Anyways, det var bacheloroppgaven som var poenget her akkurat nå.

Jeg kan love at vi var to relativt stolte og fornøyde frøkner da vi leverte oppgaven i resepsjonen på skolen i dag. Herregud, så deilig det var å få lappen med beviset på at vi har levert. Måtte bare en eller annen gud hjelpe oss med en karakter som sikrer at vi ender opp der vi vil til høsten!

Jada, den ble tatt imot av en verdens beste resepsjonister: Stine

To litt slitne frøkner på utsiden av trykkeriet, etter at vi troppet opp på utsiden grytidlig i dag for å sikre at alt gikk i orden. Vi printet oppgaven på forhånd, og gikk til et trykkeri her i Stavanger som heter Grafo. De tok 25 kroner pr oppgave for å binde dem inn for oss. Det hele var overstått på 20 minutter, og de ble ganske så fine også.

Mh, fem stykk ny-innbundede bacheloroppgaver: en til meg, en til Helene og tre til levering.
For et fantastisk syn!


Vi har sittet og lest korrektur og rettet og pirket på oppgaven hele helgen, og vi leverte en halv uke før fristen. Kanskje ikke så veldig mye å skryte av sånn med tanke på at vi egentlig har hatt et år på oss, men det føles litt som om vi har fått fire dager ekstra ferie fra ingen steder.

Hva skal jeg gjøre nå egentlig? Det er meldt regn og vind og vær så det holder, så jeg håper egentlig på å få lurt med meg noen på et par glass vin eller noe slikt i kveld. Interesse kan meldes pr SMS. 




Og hallo.... TUSEN TAKK HELENE, for et fantastisk samarbeid, og for at du nok en gang har holdt ut med meg. Jeg gleder meg til å henge bare fordi vi har lyst, uten et eneste "burde-burde" hengende over oss. Herlig!


__________

5 comments:

Maria said...

Hurra! Gratulerer:) Kos deg masse med velfortjent sommerferie!

Rebecca said...

Hurrrrraaaa! :) Gratulerer Karen, velfortjent :)

Unknown said...

Gratulere so massse med levert oppgave ! :D

Stine said...

Hun resepsjonisten så veeeldig flink ut ^^

Men sonn ellers enn det, gratulerer såååå masse med fulført bacheloroggaveskriving. Well done :)

Karen Marie said...

Takk for det alle sammen, det er helt herlig å være igjennom! Nå er det bare å krysse fingrene for at den blir godkjent også :)

Hun er superflink Stine, du skulle bare visst!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten