Tuesday, June 21, 2011

Den ultimate shoppingen

Det er to ting jeg liker å shoppe mer enn noe annet her i verden: sko og treningsklær. Begge er skikkelig store fiender av lommeboken min - og nærmest selve svaret på hvordan jeg kan bli lykkelig akkurat når jeg står der i butikken og vurderer om jeg egentlig trenger enda en farge av den samme skoen eller treningsbuksene. Sko er jo bare det beste som finnes, og jeg blir aldri så motivert til å trene litt ekstra når jeg har nytt treningstøy. Med aldri mener jeg selvsagt frem til nå i dag.

Jeg har altså funnet den ultimate shoppingopplevelsen: treningssko-shopping! I dag bestemte jeg nemlig for å dra på Löpslabbet i Oslo for å kjøpe nye joggesko. Anledning: jeg har slitt ut de gamle (fikk du det med deg eller? SLITT UT: dempingen er borte fordi jeg har trent så mye, hva gir du meg?). Mh! Jeg fikk med meg nye sko hjem, ganske så like de gamle, og en annen skikkelig bra dings også: lomme til å feste på skulderen til å ha iPhonen i. Jada. Det er så mye fint man kan bruke feriepengene på!




Så da bar det jo selvsagt ut på joggetur da, og halvannen time senere så skoene ut som dette:

De ser skikkelig velbrukte ut allerede jo, love it!



___________

5 comments:

Viola said...

Treningsnarkoman. Du gir oss dødelige dårlig samvittighet. Takk.

Karen Marie said...

Bare hyggelig du, Hehe...

S said...

Viste du at joggesko er "ferskvare"? Dvs at de ikke varer i stort mer enn 1-1,5 år før de må byttes ut pga gummien og dempingen, uansett hvor mye de er brukt? :) Men du er flink da!!

Sara said...

jeg er uvenner med enter...

Karen Marie said...

Gledesspr...dreper :p

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten