Tuesday, June 28, 2011

Utsettelsesdagen

Herregud, så mange ting det er lett å bare utsette i all evighet! Jeg er fæl til å utsette sånne personlige ting som jeg er redd skal få større konsekvenser enn bare "ey, okey", som legetimer, tannlegetimer, mailer hvor jeg ber om hjelp til ting og slikt. I dag har jeg tatt tak i uendelig mye jeg har utsatt og gruet meg til i evigheter. Føles det som da i alle fall. Og det er deilig å være ferdig med dem nå. Bare en fæl ting igjen å få gjort denne sommeren: sjekke synet.

I dag har jeg vært hos tannlegen (aaah, jeg orker ikke tanken på tannleger en gang) etter å ha utsatt det å ringe ham i ukesvis. Jeg borret i en av porselenstennene, noe jeg trodde var selve kronen på verket med å ha porselenstenner - at man slapp nettopp det! Fordelen er jo i alle fall at man ikke kjenner en tingannlegeskrekken fikk seg en liten bakoversveis etter all gruingen. Ellers fikk jeg streng beskjed om å sove så mye jeg bare ønsker hele sommeren, ettersom jeg har begynt å skjære tenner i søvne. Søvnmangel? Jeg? Vel, syntes ikke jeg gjør annet enn å sove jeg, men hva er vel bedre enn søvn på resept?

Etterpå gikk jeg for første gang i mitt liv og scannet føflekkene mine på Boots Apotek. Jeg hadde aldri aldri aldri trodd at jeg kom til å tørre å gjøre det. Hallo, jeg har et arr på ryggen etter å ha fjernet en føflekk på egenhånd  for å slippe da jeg var ti. Ok, jeg er kanskje litt korttenkt, men det var ingen som sjekket flekken! Denne gangen derimot ble det scanning for mange penger for å si det sånn, og det er bare å vente på svar. Måtte det hele gå fint - for jeg føler jeg har fått nok av leger og tannleger for en livsstid i dag.

Vel, nå er de i alle fall overstått alle sammen, og det føles faktisk ganske bra. Ti kilo lettere? I wish. Kanskje ikke, men det er færre ting å tenke på i alle fall. Tidenes mest unødvendige innlegg. Dette er resultatet av purring på blogging, jeg bare nevner det...




Annie - Maybe (Åh, hun var helten min før)
___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten