Tuesday, June 14, 2011

Rise and shine everybody

God morgen der ute! Noen som har sett hva klokken er akkurat nå? Jada, den er ni om morgenen. Flere ganger i år har jeg ligget og vridd meg i sengen og tryglet om bare en liten time til før jeg måtte stå opp når klokken har vært ni. De siste dagene derimot, har jeg våknet og vært lys våken på denne tiden. I går var jeg mulig å finne joggende i Godalen klokken halv ni, og i dag: i dag sitter jeg og svarer på mailer og ringer til folk som ikke er i nærheten av å ha stått opp selv ennå. Er det mulig å få jetlag uten å krysse en eneste tidslinje? Ferie-jetlag?

Feriepengene har jo endelig kommet inn på kontoen min nå også, og jeg føler meg plutselig rikere enn jeg noen gang har vært. Det er jo ikke en krone mer enn det jeg pleier å få i stipend på en måned, og de skal holde like lenge, om ikke lenger, men føles som om det er mine penger på en helt annen måte. Da må det vel være greit å bruke dem på fornuftige ting som nye sko og kaffe med gode venner? Etter å ha fullført dagens to-do liste da, kanskje?



_____________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten