Thursday, June 09, 2011

To nye favoritter

Hva? Har du ikke helt vendt deg til at det er i ferd med å bli sommer? Ikke jeg heller. Vel, nå skal jeg visst flytte til Østlandet allerede i helgen også, så jeg pakker alt jeg eier ned i pakkesker og svarte søppelsekker for øyeblikket. Det er ganske slitsomt faktisk, og herregud så mange ting jeg eier!

Hva i all verden er det egentlig jeg har tenkt på når jeg handlet inn alle pakkene med sugerør og shotteglass og jeg vet ikke hvor mye annet unyttig jeg har kastet de siste dagene. Virker som om jeg har bodd her i en hel mannsalder når jeg ser på alle tingene. Det gjør nesten vondt å kvitte seg med noe av det!


Vel, innimellom blir jeg så sliten av all pakkingen og kastingen at jeg bare må sette meg ned. Da passer det fint at jeg har oppdager to nye juveler av noen blogger. Har fulgt dem et par uker nå, og jeg får ikke nok av noen av dem. De er helt forskjellige, men like fantastiske begge to:

http://monicajensen.blogspot.com/
Monica er like gammel som meg, alenemamma og blogger om alt mulig som følger med det. Det finnes utrolig mange mammablogger der ute, men hun her: hun skildrer så mange hverdagslige ting på en sånn måte at alt blir morsomt og nostalgisk samtidig. Digger det!

http://kanal5.se/web/guest/fridafahrman
Frida blogger på svensk om mote, livet i Paris og andre ting som faller henne inn. Ofte syntes jeg moteblogger blir litt vel overfladiske, men jeg elsker denne bloggen. Hun tar fantastiske øyeblikksbilder, og fanger nysgjerrigheten min med hvert eneste innlegg. Definivt verdt en tur innom!

Mens dere titter innom der, fortsetter jeg pakkingen, med musikken på fullt på tivoliradioen
- og hjemmelaget is-kaffelatte (veldig fornøyd med den ja)


_________

2 comments:

Maria said...

Liker bloggen til Frida Fahrmann godt, hun er flink! Liker spesielt bildene hennes:)

Karen Marie said...

I know! De er helt fantastiske :) livet hennes virker så vanvittig bra, bare fordi hun tar så fine bilder av det <3

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten